tisdag 4 december 2012

sen sist!

Dags o damma av bloggen lite med bilder på va vi gjort senaste veckan..helt i oordning, men men.


Vi har varit hos Johanna och barnen en dag och hälsat på, och dom har varit hos oss en dag!
mina hjärtan!
Liam har lekt hemma hos Måns en dag och då fick jag detta sms med två godingar av måns mamma, de har alltid så himla kul..så roligt!
skönt med snön nu så ljust de e. kanske inte vi på landet behöver ficklampa för att gå till affären kl 15.30....

I helgen spenderade ju jag 2 hela dagar på att lära mig bugga. åhh det va skit roligt..så nu ska här dansas..ska gå en fortsättningskurs också tänkte jag efter jul..så mycket man lär sig och så kul de e..och träningsvärken efter alla dessa danstimmar, jisses kom knappt ur sängen.
så söndagkvällen spenderade jag i soffan raklång...hehe, de va så skönt.
presentkalendern är väldigt poppis så klart. första året dom har det!
Vi har varit hemma hos Fia en dag och proppat i oss bullar!! Lisa glömde borsta håret.
 
alla klapparna.
MYS
myskväll med min älskling.


Jag har julpyntat. älskar ju flugsvampar i juletid men de har nog ingen missat.så mysigt när de lyser från stjärnorna. e en underbar tid detta..
I Lördags va micke o tessan här och åt middag hos oss..det va riktigt trevligt. så länge sen, så många minnen, så de va jätte kul. ska vi snart göra om. och träffas oftare nu! lille söt theo. så go och glad.,.

min lisi
Va på börjes i går och storhandlade, hittade en del till mig själv med, 2 snygga tröjor, cremer till ansiktet och nya vantar, haft mina andra flera år men nu värmer de ej bra längre..så dax för nya. dom värmde verkligen, nästan för mycket!
 
de va allt för denna gång! hörs snart!=) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar