tisdag 18 december 2012

Lucia

Klockan e mycket. .för mycket för mig som behöver 10 timmar för vakna utvilad. .hihi. .varit på luciafirande i kväll med g klaven. hela skolan har luciatåg tillsamnans. .så mysigt och de va så duktiga. .sorgligt att jag bara har 2 dagar kvar där. Kommer sakna de fina eleverna och kollegorna. Men måste ju välja min fasta tjänst. .men får se de positiva också vilket är massa fler lediga dagar med mina egna barn. .och de ska bli underbart.. Min nyklippta snygging
I söndags va jag ju hos syrran o planerade jul lite. .nu längtar jag till julafton. Sen förhandling på maxi. Sen litet besök hos svärmor o svärfar . Hade Caisa med oss. .Birgitta frågade Lisa om hon ville ha fika? Nä sa hon jag vill ha potatis kött sås o lingon. .haha. .o så klart fixade världens bästa farmor de.
I morgon ska vi på kalas och jag ska fixa den sista julklappen. .borde va hemma o plocka egentligen. Hela övervåningen e upp o ner...nu ändrar jag om igen...hoppas de kommer bli bra. Men jag tror de.. GODNATT .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar