onsdag 12 december 2012

Lisa

Hej. Min lilla Lisa. .hon kan allt själv. Alltid klär hon på sig själv. På morgonen står hon alltid redo i hallen när vi ska åka med jacka termobyxor o allt..hon är så duktig. .bara lägger hennes kläder framför henne så fixar hon de..och de har hon gjort länge..Liam däremot fyller snart 5 o honom klär jag från topp till tå..haha..sån skillnad. ..fast Liam e nog bortskämd med mamma gör allt. ..
Hon va rolig idag. Så trött när jag hämtade henne på dagis..sa till henne att inte sova i bilen. .jag vet sa hon de e bara i mormor bil jag man får sova när man vill...haha ja så e de..sen skulle jag bara hämta posten o då ville hon vänta i bilen...aldrig hänt förut. .världens mammigaste ju..men när jag kom ut efter 20 sekunder förstod jag varför. .hehe hon e smart. ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar