torsdag 27 december 2012

juldagen.

Bestod hela dagen av lek lek o åter lek med alla nya leksaker. .Liam hade disco hela dagen typ..
På kvällen va de utgång. Gick ut med dessa systrarna. .
Hade mycket roligt. .
Det va ju inte i går direkt man åkte i baksätet på en Volvo och drack vin ur en julmust flaska. ..hahahahahahaha. ..men de funkade då och de funkade nu med....haha
Mycket rolig kväll. .sen ringde jag Frida efter skjuts och hon va sååå snäll och hämtade mig. .ringde min gravida vän som skulle upp o jobba o som dessutom har små barn hemma....jag visste dock att skulle nån ställa upp så va de hon...tack min finaste Frida...väl hemma va det bara att krypa ner hos godingarna. .
Idag har vi varit på rean i karlskrona. .hittade 2 presenter till Liam. Sen åt vi på pm. Jätte mysigt.
Sen i kväll har jag faktiskt börjat plocka bort lite julsaker. Gjort om på borden och tagit ner rullgardiner. Granen e dock kvar men den ligger risigt till den också. .brukar vänta till nyårsdagen. Men inte i år..
Mina älskade ♥♥

1 kommentar:

  1. ja, jag tycker de va kanonfina glasen och min kompis brukar ha kaffe i de så de va min tanke- det har vi haft två gånger nu med innan jag såg att det stod på de att man INTE ska ha varma drycker i de?!? konstigt, har du haft det? de var ju lite därför jag ville ha de så blev så snopen;(

    SvaraRadera