måndag 26 november 2012

Helgen!

I fredags åkte vi upp till min käre bror och hälsade på i Ljungby. va supermysigt! vi beställde planka som va jätte god och sen åt vi revben, frille hade köpt så fina presenter till barnen, Liam har längtat så och skulle sitta brevid frille och sova med frille=) han blev så glad för sin spidermen motorcykel så han va tvungen att ta 65 kort på den för att vara exakt..sparade en bild,,hihi sen tog han 1 (48) egobild me..hihi..sötaste!! sen fick dom splash eller va de nu hette, en geleklump man ska kasta i golvet. dom blev väldigt populära....
lillsnuttan
den goda maten
frilles katt sammie, hur stor som helst.
mys=)

bygger koja
vi fick vara med om en kattförlossning innan vi åkte. de tyckte liam va spännande=) titta på liten. blev nästan sugen!

åhhh dessa under´bart fina tavlor fick jag med mig hem, helt ljuvliga om man frågar mig!
 
I lördags va det dags för tjejfest. god mat och trevligt sällskap, sen puls. men att börja kl 16 e man för gammal för,,haha,,till midnatt höll jag men sen blev de hemfärd..jag o sara tog en taxi=)
 
lets twist..haha
 haha party..
fina Tessan och Sandra, så kul o träffa er.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar