söndag 23 december 2012

Baby..älskar dig så..
I går hade vi lilla julafton med tårta alldeles för mycket fika o läsk..jag Hanna Frida o linda träffas själva med våra barn innan julafton och byteroch öppnar julklappar med varandra..super mysigt.allt va så fint. Jag fick en ljusstake till. Helt perfekt. .fanns ju bara en kvar när jag skulle köpa så de va kanon..och massa muffins saker och halsband o örhänge. .nästan så jag vill plocka undan julsaker o fram med allt annat..men jag hejdar mig lite. .haha. .
Lilla lissi började måla sin spargris hon fick så fort vi kom hem..
Lisa hos Hanna i går med Ellis snygga kläder.
Imorgon e de julafton. Underbart. .idag blir de lite städ o fix dag. .kanske en sväng ut med pulkan också. Och så lite besök på de..på juldagen vankas de utgång. Ska bli skitkul. .ser fram emot ett knök fullt natti. .förra året va succe. .några mindre missöden bara...haha. men ska inte sätta mig på hörnan av ett bord som inte sitter fast i år..hahahaha. ..ny outfit också. .som jag hoppas passar. .hahaha de vet man ju aldrig nu för tiden...ha en super Dan för dopparedagen♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar