lördag 21 april 2012

Hej på er, jisses va härligt med sol i dag! i torsdags va vi på kaskad hela familjen, vi va helt själva inne i det varma och det va så mysigt!  i går kväll hade vi en hemma kväll, längesen vi hade det, nu e vi klara för att åka in till ronneby en sväng, sen blir det eringsboda och heja på BSK i fotboll, Liam ska till crossbanan i dag och köra med det stora killarna, han e riktigt taggad för det.. i kväll blir det bara lungt! ska nog grilla lite om vädret håller i sig!



Finns ju dock en sak att göra när det regnar som det gjorde i går, shoppa, och äntligen efter massa letande hittade jag en vaxduk som jag gillade..passade in jätte bra. nya blommor köpte jag också, mina har en förmåga och dö..kanske för att jag en gång varannan vecka dränker dom..=)köpte en fejk orkidee också, tyckte den såg väldigt äkta ut! sen köpte nya bakformar, alltid bra att ha, fast jag har 100 st hemma!! men men..
I går regnade det och det tyckte Liam va kul för då får vi en jätte stor vattenpöl på parkeringen så den gick han ut och hoppade i lite, tyckte det va roligt med regn! på kvällen cyklade vi en runda som varje kväll bort till skolan, liam vill kolla in den redan, trots det e två år kvar innan han börjar, han tycker det är så spännande!

Mina älskade småfisar!

2 kommentarer:

  1. Vart har du hittat duken?? Ha letat som en tok efter en sådan?=) Har "stjärntema" i köket=) Haha!

    /Linda

    SvaraRadera