söndag 1 april 2012

slappe

söndag i dag och vilken slappedag vi har haft! jobbade i förmiddags och så fort jag kom hem satte jag mig i soffan under filten med lisa och sitter där fortfarande 3 timmar senare, så jäkla skönt och göra inget alls i bland! i fredags va johanna tobbe melwin o leia här och vi åt tacos. Liam och melwin va ute och körde liams crossar. så små dom är och ändå så duktiga..så nu tjatar liam att han och melwin ska till den riktiga banan och tävla till mållinjen säger han! ..=) på lördagen va det dop för lilla gulle Lovis. så fint va det och han som sjöng gjorde det så bra, fick rysningar! sen direkt från kyrkan och på kalas för att fira min svärmor. fick super god smörgåstårta. sen direkt därifrån tillbaka till fia o erik för fest!! som va kanon trevlig!!!efter midnatt va vi isäng! så barnen sov länge i dag!
Mina underbara älsklingar som betyder allt=)


Fia och jag va i lekparken i veckan och det va ju så himla varmt, kunde sitta i linne! fikade och barnen lekte, sen va jag barnvakt till elvira olivia o lovis när fia o erik skulle i väg en runda! så jag va 5 barns mamma under ett par timmar, inga problem! lyckades få bebis att sova och äta och gav de stora mat samtidigt så flerbarns testet klarade jag. Så nu, dax för nästa...hihi
min nya fina överdel!
mina fina doggys
i väntan på cykeltur!=) ser lagom road ut! haha



I morgon börjar påskveckan så jag har påskpyntat mina bord nu!!
super colla cross killar Liam o Melwin
dom e inte kloka när de kör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar