onsdag 25 april 2012

hejhopp

Utvecklingssamtal med Liam i dag. Han är en väldigt bra vän älskar gymnastik och leker lika bra med alla, tjejer som killar. väldigt duktig på att cykla och bygga. roligt att höra så mycket gott om honom..nästa vecka e det Lisas tur, e hennes första så ska bli spännande!..
redan torsdag i morgon, helg snart igen, en mycket rolig helg väntas=) festligheter på lördag! ska bli så kul!!


Hur mycket kan man älska två personer. ?



I går va jag och andreas och barnen på middag hos Jimmy o Linda i gunseryd. kyckling curry, jag älskar lindas kyckling curry så hon vågade nog inte låta bli att bjuda oss..köpte också två skinn förtöljer av henne. tyckte det va så jäkla coola. och dom är så sköna, dom är väldigt gamla men utan en enda liten skråma. har dock inte en aning om vad jag ska ha dom, passar inte nån stanns. haha



I söndags va Sara och Robban här med barnen och hälsade på! fikade och snackade lite. sen kom andreas föräldrar och hälsade på! sen åkte vi och blev bjudna på grillat hos mamma, lammkotletter, va jätte gott!! på måndagen vabbade jag med barnen. Lisa hade blåsor i munnen och kunde inte äta riktigt så jag ville inte skicka henne till dagis, men redan på eftermiddagen började hon äta igen. tack o lov!



Coolingar!


Fia med familj va här i måndags kväll och vi låstades att det va Lördag och beställde mat och hade mysigt! och Lisa satt med Lovis!! dags att Lisa får en egen lillasyster snart!



Roliga hundar, lagt dit en kudde till så de ska ha en varsin, men va hjälper det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar