torsdag 5 april 2012

=)

Hej på er!!
I måndags passade min syster barnen medans jag va på möte! Liam fick prova brandbil med Tias=)

Sen har jag jobbat tisdag och onsdag och på min rast stack jag ner till stan och köpte en vårjacka. tyckte den va jätte fin och precis en sån jag letade efter!
I dag när vi vaknade åkte vi hem till Fia! Liam blev så glad när vi skulle dit. vi satt och pratade och löste många gåtor. haha! sen gick vi till affären och köpte glass!!



Min snälla mamma hade gjort i ordning
denna fina till mig och ställt på vår infart!


I dag på eftermiddagen va vi hemma hos mamma och
firade påsk, massa god mat o jätte trevligt! mina underbara syskonbarn va där med så klart! min syster har ju också en av varje, calle o caisa. dom är så snälla och goa mot liam o lisa..och dom är deras idoler..
sen hörde vi nåt ute och vi hade rätt, det va påskkärringarna som släppte några ägg till oss på väg till blåkulla så dom fick vi ju så klart leta efter!!
sen åkte vi hem och letade mer här hemma i trädgården om det kanske nu va så att de hade släppt nåt här hos oss också och det hade det dom, till liam o lisas stora lycka. Liam fick sin efterlängtade lila bil med eldflammor som han så mycket ha velat ha och lisa fick hello kitty gosedjur. dom blev så glada!
mammas hjälpreda!
Nu har jag renbäddat alla sängar! så nu ska barnen gå och lägga sig och jag ska ta en låång dusch och sen en stor kopp te i soffan och kolla igen de jag missat på big brother=)=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar