söndag 25 mars 2012

Måndag i dag

måndag i dag. och som vi gör i skolan varje dag.!!..
monday 26 mars 2012 26/3-12 och föds man i dag =120326

Hej på er! nu har jag påbörjat den sista veckan innan påsklov. åh va det ska bli härligt. jag gillar påsken och denna påsken förstår ju Liam va det handlar om lite mer och tycker det är spännande! så då e det extra kul!! Snart går mitt jobb avtal ut på mitt ena jobb och jag måste välja vilket av mina jobb jag vill ha! jobbigt när jag vill ha båda..men vill absolut inte jobba mer än 50%..måste måste bestämma mig snart!! vill ju ha så mycket tid hemma med barnen som möjligt..har ju varit hemma hela sommrarna juni juli augusti sen liam föddes och det vill´jag fortsätta va!!!! på tal om barnen så har Lisa ett sånt katastrof humör nu. knappt hon hinner slå upp ögonen, de e hon som bestämmer i denna familjen enligt henne! skrik o skrik e hennes grej just nu!!!och det tär lika mycket på henne som på oss så hon somnar jätte tidigt på kvällarna och till och med ber om att få gå och lägga sig.....Lilla pluttan!!!hoppas det går över snart för allas skull...å vilket väder, så härligt, hoppas det håller i sig hela veckan..=)

I går va underbara vänner här hos oss och åt middag och umgicks..Liam och Elvira verkligen gillar varandra!!! och jag fick döva mitt lovis begär lite!!
Tokig fikastund på släpet! allt kan hända på onsdagar när pappa är hemma och mamma jobbar=)=)

Liam har haft kompisen Molly på besök så andreas körde runt dom på släpet lite i hagen som de älskar=) jag körde faktiskt lite fyrhjuling jag med!!Frida o lopp kom också och åkte lite och lekte med oss!!
Fika stund i skogen hade vi i dag i hela 10 minuter innan de ville hem igen. haha




Varit i Tingsryd och handlat till Lisa. blev kakfat denna gången med söta små kakor till!! sen såklart hamburgare på börjes kiosken som både jag och Liam älskar!
Mycket lekpark har det varit denna veckan! Liam fick en ny grävskopa så den va vi ju tvungna att prova också, och bygga i sanden gillar han verkligen! tur han ska få en större sandlåda nu än den lilla de har!! vi har vår egen lekpark här snart!! mycket planer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar