söndag 30 oktober 2011

Mina älskade ungar

VÄRLDENS COOLASTE ROCKSTJÄRNA MED VÄRLDENS TUFFASTE ROCKBRUD VID SIN SIDA
kollar hästfilmer på datan
Kan säga att storebror får kämpa på rätt bra i en kamp mot lillasyster,

Senaste köp, örhänge som jag älskar och halsduk (som alla redan har, bara jag som e sen, haha) som jag älskar och är numera ett dagligt plagg.
Hej=) Landat hemma i tvsoffan och lagt barnen och satt på idol som vi missade i fredags! så skönt o mysigt att va hemma efter en jobbahelg..men nu e jag ledig till den 9 nov och ska bara mysa och njuta av mina barn, i går sov dom över hos min syster till i dag, gick super bra som alltid. sen när jag skulle hämta dom i morse ringde jobbet och jag fick åka o jobba så först i kväll fick jag träffa dom, vet inte om det har hänt innan så länge!! höstlov nästa vecka, även för oss, bara på tisdag vi har dagis o möte en stund så vi ska verkligen njuta av denna ledighet tillsammans=)det börjar bra med besök av sara o hennes boys i morgon=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar