onsdag 26 oktober 2011

hur gör jag???

Hej, snart sängdags, jag menar kl e ju snart 22.00....de e sent för oss pensionärer i detta hushåll...=) fast sen läser ju jag jätte länge så lite senare blir de ju klart, i morgon e en viktig dag, arbetsintervju, har ett jobb som jag verkligen trivs med men tror att jag verkligen skulle trivas jätte bra på detta med,, e såååå kluven, sen vill jag vara familjehem, också planer på socialpedagog..men vågar jag ge upp min fasta tjänst med ett jobb jag trivs med? bara för ombytes skull.....på ett jobb slipper jag kvällar och helger vilket e guld att kunna vara hemma.. å andra sidan älskar jag våra lediga dagar mitt i veckan..hmmm, så jäkla svårt, väljer fram o tillbaka hela tiden, fast sen har jag ju inte varit på intervju än ens så mina val kanske löser sig själva genom att jag inte får detta nya jobbet, skulle nästan vara det bästa, svårt att veta om man gör rätt val...jobbigt men lite spännande och kul också....forts. följer=)

Min snygga blus som jag väntat på kom i dag, lööv it! de dumma med hm e att de aldrig kan komma i samma paket, eller e det jag som har otur, alltid 3 paket på 4 saker..
I går va vi på tidig frukost i hällaryd, sara hade handlat frallor, lite tjejsnack e ju aldrig fel, Lilla Robin ville inte vara med på bild!

Min snälla mamma har målat bokstäver till barnens rum, blev jätte bra i lisas rum, längtar tills vi kan sätta upp Liams när hans rum e klart, e färdigmålat, så bara golvet o tapeten kvar, hittat en jätte fin med blixten, så tror jag bestämt mig för den=)

Varit på bibblan i dag, vi tog bussen för de ville Liam, lånade massa hästböcker som jag och lisa ska plöja i genom. sen fikade vi på andra våningen och sen gick vi i affärer innan andreas kom och hämtade oss,=)
Mina trotsiga tokar som e det bästa jag har.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar