tisdag 1 november 2011

fruarna

fy va besviken jag blev,,i dag e ju världens bästa program och så va det inställt och kommer igen nästa vecka, ..typiskt men nu kan man ju blogga i stället
Hej på er, i går hade vi en bakförmiddag jag och barnen, lussebullar och kladdmuffins bakade vi, sen kom sara och hennes pojkar hit och fikade med oss, Liam & Liam lekte så bra och bygde kojor=) fick även ett trevligt telefonsamtal medans sara va här, nämligen att jag fick jobbet jag sökte som resurs till klass 2...så de va oväntat men roligt, så nu ska jag prova på de, men även behålla mitt gamla..så får vi se om jag kan bestämma mig sen=) på em kom Linda och Frida och fikade dom också. I dag har jag suttit i möte hela dagen, inte så kul men nödvändigt, i morgon ska vi nog upp i skogarna igen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar