onsdag 5 oktober 2011

suremaja

Hej,tycker lisas kläder från lindex e såå fina, dom fick hon av sin snälla gudmor=) fritidsgården har börjat igen så nu e vi där på måndag o torsdag kvällar, barnen tycker de e jätte roligt! , inte jobbat denna veckan, bara haft ett möte! jätte skönt o kunna ta de lungt efter jag har varit sjuk och bara umgås med barnen..gjort en liten tatuering med på underarmen, blev jätte nöjd! Sara o barnen kom med frukost, jätte mys, sen gick vi en runda, lisa gick själv hela rundan och va jätte sur, haha va ska de bli av henne, suremajan..=) Liam o nova va glada däremot och cyklade på..varit på börjes o handlat, inte ätit räkmacka för jag gillar verkligen inte den, haha..hittade fina muffinsburkar, o massa annat så klart som alltid där uppe=)idag kommer de hö till hästarna så de e verkligen ett tecken för mörkare tider, mysigt, jag tillhör ju dom lustiga människorna som gillar både vinter o höst..så snart ska hästarna in..Andreas håller på att bygga stallet som jag vill ha de, han har nog ångrat många gånger att jag fick komma in på den festen för 8 år sen..hahahahahhaaha=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar