lördag 22 oktober 2011

Lördag

Tänkte jag skulle göra en mysig sak för mina barn i dag och ta med dom ut i urskogen och gå en runda och sen fika ute..trodde dom skulle bli jätte glada o älska det..ringde ´min vän anette så hon och hennes dotter hängde med så våra valpar kunde leka...barnen gillade det inte alls..Liam sa att han hatade skogen för de bodde lejon där, han vägrade också sitta på underlägg efter 10 sek, för de va inte roligt att sitta på sån, han ville sitta i vagnen som stod ute vid vägen och fick han inte de så fick inte jag komma på hans kalas sa han..Lisa ville hem till pappa och hjälpa pappa i stallet och sen kolla film..sina drickor hällde dom ut..tog ett bett på en kaka o sen kastade den och sen ville dom ha ny..på väg hem skrek dom o bråkade hela vägen. Liam sa att han inte gillade mig för jag hade glömt hans vantar o nu frös han jätte mycket..Lisa satt mest och försökte bita liam och varje gång hon gjorde de fick hon en snyting tillbaka ..stackars anette och moa..haha..det va väldigt nära en blocket annons när v i kom hem på två små barn..sen när vi väl kom hem och jag va på typ bristningsgränsen så säger Liam att han vill gå ut och fika i skogen för han e inte rädd för lejon längre..åhhhh....vilken tålamodsprövande förmiddag...
Tack o lov så blev eftermiddagen mycket bättre, förutom en liten incedent som dom passade på att göra medans jag la i en tvätt..ta en stol och plocka ner sockret och hälla de över bänken och över all frukt, nån som vill ha en kiwi? haha, ja jisses dessa barn..Lisa och jag cyklade till lekparken en stund och sen till affären medans andreas o liam va i stan en stund, sen har dom vart ute o lekt på pappas fyrhjuling och cyklat lite o så, jag höll mig inne=)..nu e dom nybadade och vi ska börja lördagsmyset alldeles strax med chips o dipp och disneyfilm=)=)

1 kommentar:

  1. Skrattar ihäl mig, dom är underbara dom små grynen :)

    Puss Poppan

    SvaraRadera