lördag 1 oktober 2011

Denna Veckan ...

Började bra i måndags förmiddag då johanna och barnen kom och lekte med oss. Killarna lekte och cyklade och hade saknat varandra. va längesen vi sågs så de va kul och få lite tid nu=) på eftermiddagen hade lisa sitt lilla mini barnkalas med backaryds brudarna..miki molly elli o nova.. lisa bjöd på tårta o kakor och fick fina presenter=)
I tisdags förmiddag kom sara och barnen hit, Nu e de fullt av barn runt bordet när vi fikar så nu får vi nog hejda oss..hihi...eller sätta i en iläggsskiva..bättre de ju!! haha. mys som attan, sara hade mumma fika med sig..lovely & nice like always=)
på kvällen va vi hos fia och kollade in den 3 och senaste lilla flickan Lovis..hon va så fin och så liten,, åh så söt, vi käkade thai och jag bebismös så mycket jag kunde o hann..min lilla Lisa hade blivit en bra storasyster!=)
Sen när vi kom hem på tisdag kvällen började jag må illa och känna mig helt svag i kroppen! så gick och la mig och blev liggande..i dag e första dagena jag kan sitta upp och i dag e det lördag. värsta influensan jag varit med om...just denna veckan när jag o andreas skulle på barnfri hotellweekend och just när jag skulle i väg på häst show och just när jag hade viktigt möte..men men så e de..otur, men nu e de på väg o vända i alla fall!!!missat dessa underbara höstdagar som jag bara sett genom förnstret..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar