fredag 10 december 2010

Småfolk

Jätte morgontrötta småfolket:













i måndags så jobbade jag, hoppade in på ett extra pass..bra dagis man har när det bli rändringar lite titt som tätt=)=) i tisdags va vi inne hos sara o barnen i kallekrona..jätte nice! lika trevligt o kul som alltid, vet inte varför jag alltid glömmer kameran när jag ska till poppan, kanske för att vi har så mycket annat att göra o prata om så att ta kort hinns inte med..men gamla finns det gott om..sara o jag på midsommar och sara o lisa som pluttig bebis..















i onsdags förmiddag kom Hanna hit med lilla Caisa..jisses va stor hon hade blivit då. kan sitta själv nu o allt!! vi träffas allt för sällan så det e jätte trevligt när det väl händer












sen på eftermiddagen gick jag o barnen på stan, dom e så duktiga på att gå i affärer. sen fikade vi på andra våningen med ronja o hennes fina kompisar..liam busade med ronja o lisa satt mest o åt som vanligt!








i går va jag först på möte på jobbet! sen när jag hämtat barnen på dagis åkte vi direkt hem till Elin o Lee för pulkarace, gick jätte bra NOT..lisa va grinig o trött och gastade hela vägen, smittade va sig liam som smittade av sig på lee.. vi bestämde oss för att gå hem o fika i stället, ett mycket bra val för det va supergod fika som elin hade bakat!!jätte smarrigt tyckte vi allihopa=)

Nu ska vi snart åka till dagis, jag ska jobba i dag, ska luncha med tessan o bebis theo med, det ska bli kul=)=)underbara fredag! i morgon e det julbord på andreas jobb och en julshow med linda bengtzing, det ska med bli roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar