torsdag 30 december 2010

LIAM

va i karlskrona i måndags på rean, och hittade faktiskt en del, tillhör inte vanligheten annars!. Tisdagen spenderade vi hos sara o barnen..massa bus o lek. full ös va det. men lite snack fick vi, jag o poppan.. finaste flickorna ever!
















på onsdagen kom johanna tobbe o mlewin hit och hanna o elli=) Liam va i sitt esse kan man lungt säga. helt kaos va det! skulle absolut inte låna ut något av sina saker..jobbigt med såna dagar. Snart fyller han 3 år. stora killen ju. va hände lixom. hur kunde han bli så stor. Han är världens underbaraste och finaste lillkille. min förstfödda son och skatten i mitt liv. finns inga gränser för kärleken jag känner för mitt småfolk. han kommer i alla fall alltid vara min lilla bebis!

1 kommentar:

  1. usch ja man känner sig såå hjälplös;( men hon mår bättre idag och natten har vart mycket bättre=)
    gott nytt år och hoppas ni får en kanonkväll=))

    SvaraRadera