torsdag 23 december 2010

God Jul

Dagen före dopparedagen i dag! HÄRLIGT..skinkan e i ugnen just nu. väntar på att få ta den första skinkmackan! så gott, allt e klart för i morgon, lite små justeringar bara, men jag har skickat andreas till stan med min farfar för att fixa det! I Lördags va vi uppe i ljungby och firade världens bästa bror på sin födelsedag..super fin lägenhet. men synd att inte träffas lika ofta. men e inte så långt att köra så bara snön lägger sig lite så e det inga problem att köra till varandra..=)han bjöd på supergod smörgåstårta..va jätte kul att vara där.. alltid kul och träffa Jhonny också min kusin=)












Så iskallt det har varit nu, helt sjukt kallt, 20- ....tur mormor köper bra mössor så man inte behöver fysa!!




















i går bytte vi julklappar med min underbara vän o kusin Linda..åh vilka fina saker vi fick, jag fick inneskor och fotvård och liam fick speldosa och pyjamas och lisa fick pyjamas...ja vilka underbara pyjamaser, i riktig varm härlig fleece typ som en filt. va sååå underbara, måste ha tag i fler..dom va såå fina i dom med!=)


















bytte julklapp med underbaraste Ronja också Lisas gudmor...barnen älskar henne..Lisa fick ett par jätte fina byxor! massssa prat o mys blev det mitt i allt kaos med utfodring och badning av barn..Ebba vill också bada med barnen=) tokhund.













Träffat min sara så klart, go fika så klart, massa snack så klart, underbart så klart massa ungar med så klart..bara en liten loppa fattades tyvär..nova=)massa roliga fina leksaker fanns det i hällaryd tyckte Liam som hade fullt upp med allt! Liam träffade nya kompisen Engla också..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar