fredag 6 augusti 2010

fuööt ös hela dagen

Snuttan! lillan sov nästan 4 timmar i sträck i går på dagen











Vår stora härliga altan som alldeles strax e klar. ska göra så fint där ute sen..bara staket o tak över halva kvar...









I går så va Frida o emma o nova här, och tobbe johanna o melwin va också här..liam o melwin lekte hur bra som helst!! vi fikade på min smarriga kladdkaka jag gjorde, gjorde ett helt nytt recept med massa smält choklad i smöret, blev jätte gott!
på Eftermiddagen åkte vi till kattis o dan och grillade och drack ett glas vin gjorde jag..jätte trevligt! liam satt inne och åt med de stora tjejerna!




På kvällen hade vi lite mys kväll här hemma. Emma frida o johan kom, vi satt ute på altanen och åt gotte och spelade yatzy, jag vann så klart! kollade in pinsamma videofilmer jag har filmat på lite fester. skrattade mycket vill jag lova allihopa..i bland e man bara så pinsam! framåt midnatt plockade vi fram bauta roliga spelet med andra ord.spelade ett par rundor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar