onsdag 25 augusti 2010

otroliga djur



I dag har jag hämtat hem mina kära hästar! det har nog ingen missat! hihi..hämtade upp Hanna i morse och efter 3 bilbyten och sväng till verkstaden med transporten så va vi på väg..varför skulle allt bara flyta på menar jag, det hade ju vart onödigt,híhi..gick jätte bra att köra både upp o hem så det gjorde du bra hanna!! hästarna va finare o bättre än jag kunnat drömma om, så snälla och gosiga..ihopsläppet med hannas hästar gick med bra!! föl hingstarna kommer få det väldigt kul i hop=) lite avlastning för hästmammorna..alla mammor behöver lite egentid i bland!!=)=)=)..Liam och Lisa ska få rida första gången på fredag tänkte jag. i morgon ska vi upp till hästaffären och inhandla sadel o lite annat pollarna behöver..sen upp till dom och sköta om dom o rykta o lära känna dom lite.. hästar e fantastiska djur..e så glad att jag skaffat häst i gen!!på kvällen kommer sandra o mats..ska bli så mys och gosa med lille emil,,känns konstigt att bebis tiden e förbi nu..samtidigt som det väntar så mycket kul nu när dom börjar bli lite större med=) men tiden går verkligen fort..=)fast i och för sig kommer dom alltid vara mina små bebisar liam o lisa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar