onsdag 11 augusti 2010

från början

I Måndags kväll så fixade vi till en liten tjejkväll,,lite avslutning för emma som åkte hem i dag..det va emma jag frida och Hanna..vi drack vin och cider och spelade spel och pratade massa girl talk!!! alltid behövligt! finns nog inget som inte sas den kvällen..de e precis så det ska va på en tjejkväll!! e tur att inte hanna bloggar längre för hennes bilder va definitivt inte lika oskyldiga som mina!!hahahaha









måste bara nämna att en av mina bästa vänner kom inom och visade upp sig när hon hade slutat jobba! Linda..hon hade klippt av sig håret, så jäkla modigt så det finns inte, hom blev en helt annan person,,jag tyckte hon va FIN!!





i tisdags förmiddag hämtade emma o frida upp mig och liam för att göra karlskrona osäkert..liam tyckte det va mys med mamma för sig själv! va runt o handlade lite varor som emma ville ha med sig hem till gran canaria, va på glitter, hittade massvis..måste dit snart i gen..ett par snygga örhänge och ett spänne blev det i alla fall! sen satte vi oss och käkade på PM...jätte mys!













Sen åkte vi till citygross innan hemfärd..köpte lite lyx till mina fötter..det ska jag göra i kväll..fotbad framför tv:n med peeling..













Stora framsteg på altanen med..så fin blir den..ska ha så snygga möbler o blommor och så där sen=)









Vår fina vilo fötölj, har 2 st. ska ha dom i tv rummet när vi har rivit lilla väggen..fast jag använder dom redan nu tycker dom e grymt sköna=)


I morse tog jag och Lisa cyklen för en liten tur, cyklade o sa hejdå till emma, sen inom lindas jobb och sen en liten runda till,,hon gillar såå att åka cykel,,sen bytte jag bara barn med älskling och tog liam i vagnen och mötte upp sandra och hennes småttingar. nu har vi båda dubbelvagnar, tar upp hela vägen!!hihi..men bara liam som hände med i dag för lillan skulle upp och sova. i eftermiddag har vi varit i karlskrona o storhandlat, bland annat till mitt kalas jag ska ha på söndag..24 bast!!hehe..lillan somande 19 och liam ska upp nu..finns inget mer underbart än att umgås med mina barn för mig, MEN kvällarna e heliga.=)**

1 kommentar: