lördag 21 augusti 2010

NYA FAMILJEMEDLEMMAR

Jag har köpt två hästar..möljigtvis 3 då den kanske har ett föl í magen! det är ett shettis sto som heter Donna och hennes lilla hingstföl på 3 månader som ska flytta hem till oss...det ska bli så jäkla roligt med små hästar så jag finner inga ord..så kul..barnen kommer älska det..liam ska få en cowboy sadel..den va både körd o riden och super snäll i all hantering, precis en sån häst jag letat efter..TACK SNÄLLA HANNA FÖR ATT DOM FÅR VARA MED DINA HÄSTAR!...ska som sagt ha dom hos hanna först med hennes shettisar..vem vet..om nåt år kanske vi har en hel verksamhet....haha=) lilla hingsten har vi döpt till Blixten! (mqueen)..Tänk att jag har en sån underbar karl i huset som stöttar mig och alla mina tokiga ideer=) love you babe=)













I torsdags va elsa och niklas o barnen här och spenderade sin dag hos oss, det tyckte vi va väldigt trevligt! åt lunch gick promenad och fikade min super goda kladdkaka!! med ett litet avbrott på vårdcentralen av tuva så slutade allt lyckligt!! I går va vi i karlskrona och jag handlade upp mina presentkort jag fick i present..blev en skjorta, 3 linnen 3 tights och ett par super snygga treggins med spets...e så nöjd, har massa nya kläder nu! älskar presentkort! sen god middag innan hemfärd, bara lilla familjen..så mysigt=)



























I går kväll tog jag och frida våra fickpluntor och fyllde dom, sen lämnade vi man o barn hemma och gick bort och hejade på bsk som spelade match..dom vann..så härligt..frida va skit snygg och jag såg ut som trash,,lite fel i kommunikationen där om nån undrar!!











renovering pågår här hemma o lille man hjälper gärna till!!













MORGONBAD I MORSE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar