fredag 6 augusti 2010

Shabby

I går förmiddag va vi på en liten utflykt och handlade lite antika saker...jag blev så nöjd med va jag hittade. blev speciellt mycket glad över den gamla mjölk kannan jag hittade och den mycket gamla kitteln (tror det heter så). sen en cykel från början av 70 talet...liam cyklar på den just nu men jag skulle haft den till dekoration så vi får se om vi lyckas hitta en överenskommelse lill prinsen o jag! det mesta jag köpte annars ska jag spara och ha i mitt splitter nya kök vi ska göra i höst..gammalt o nytt..jag älskar chabby chic, tror säkert alla vet va det e för stil men skriver det i alla fall! Tänk VITT,,lite nytt lite gammalt, lite skavt, spår efter människor som använt sakerna innan..lite personliga saker, silver glas emalj, spets. snirkliga bokstäver, väggord. romantik. mer info på http://www.shabbychic.nu/















På kvällen va det fotboll här i backaryd och jag och Hanna jobbade i kiosken..med hjälp av min lilla lisa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar