lördag 28 augusti 2010

lite annat än hästar!

Händer faktiskt lite annat än bara hästarna här hemma fast det kan va svårt att tro=)Sandra O mats o amanda o lilla mysiga Emil va här på middag i torsdags, vi åt grillat och satt o pratade..alltid trevligt att umgås med dessa underbara människor..såg fram emot att gosa med emil, men han hade andra planer och sov hela tiden dom va här..











Vart inne i stan också i går och inhandlade liams höst garderob, så mycket man får för pengarna på lindex tycker jag..älskar den affären!=)köpte ett par jätte snygga termobyxor som tål allt..köpte ingen overall utan hoppas han kan ha den nya han fick förra året, men som han växer så återstår det och se!














i dag har liam o elli varit ute o ridit på sina små hästar och fölen sprang så duktigt efter..jag o hanna kan vi, 4 hästar o 2 barn,,inte illa=) dom e så söta när dom håller på hästarna, ska leda dom o borsta (o jaga) dom..













I kväll ska jag och älskling på fest/kräftskiva, ska bli superkul, ska hem till belle o viktor! små trollen ska till mormor och sova över vilket betyder att det e sovmorgon för hela slanten,,men känner jag mig själv rätt så hämtar jag ganska fort,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar