fredag 8 februari 2013

veckan

Lisa berättar att hon har åkt ambulans för sandra, som va här med barnen i veckan. .bakade super goda chokladmuffins.Ett nytt recept...nya favoriter absolut. .
Storebror och lillebror♥♥
Har varit uppe i skogen hos linda. .molly e nog en av de få människorna i världen som får krama o pussa liam och mysa med honom. Och han känner sig helt trygg med henne. .dom 2 har alltid haft den relationen...jag hoppas så att de håller i sig när de blir stora..♥♥
Haft vägning igen..och jag hade gått ner igen. .så glad. 5kilo kvar..happy happy ..försökt så många gånger men alltid gett upp. .så känns så skönt. .och ändå har jag fuskat ganska mycket och unnat mig en del..
Dans framför tv..♥
Lunchat på stans bästa ställe bergslagskrogen..känns i bland som man äter där mer än hemma. .haha barnen gillar de med och äter bra..
Min fina tjej..
Och sen har jag fått lovis mys med..en stund bara. .får ta igen de ikväll när vi ska dit på middag och mys♥♥
Ha en trevlig helg alla vänner♥♡♥♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar