torsdag 14 februari 2013

hej.

Hej vänner. . I måndags förmiddag hälsade vi på sandra. Liam o Amanda spelade spel och lisa o emil gjorde nåt liknande. . Sen åkte vi hem och åt lunch och sen vänta in fia o resten för rn eftermiddag/kväll på kaskad. .barnen hade såå roligt. Dom åkte rutschkanan säkert 100 gånger. .dom älskar de verkligen..olivia e så modig o åker i släptåg med liam utan problem. .. I tisdags va de dagis o jobb som gällde. ..o även lite tatto tid. Även att de va 5 gången jag gjorde det så gjorde det riktigt kräk kräk ont. .har knappt kännts innan men nu va de galet. .hahaha. .mådde illa och kände mig yr..men de va bara o härda ut och jag blev jätte nöjd. .blev inte så stor som jag tänkt men kanske lika bra de klenfis som man va denna gången. .hahaha Glömde dock säga att jag inte tål plåster eller klister så va inte så vackert när jag tog bort de..hahaha. .smarta jag. . I onsdags jobbade jag heldag 9-19..men lite dans hann vi med...ronny o ragge på högsta volym kl 08.00 på morgonen e väl helt normalt.? .hahaha ♥ I dag e de alla ♥ dag. . Jag har varit på ett mycket bra rus samtal hos chefen. Barnen va hos moster Malin o åkte pulka under tiden..sen va vi hos sara o robin o deras stora fina snälla fisluktande hund. .hahaha fikade o lekte. .♥ Nu i kväll har vi haft myskväll och ätit god middag. .andreas kom hem med godsaker till mig. .den mannen känner mig föööööör väl..hahaha I morgon går jag på och jobbar helg. .sks bli kul. .saknar mina kottis barn när man inte sett dom på 2 veckor..finingar♥♥♥♥. Men jobbar bara dag så lite helg trevligheter hoppas jag på ändå. ..hoppas ni får en trevlig helg..och att ni haft en bra alla ♥ dag. . Vi hörs. .¤¤¤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar