lördag 23 februari 2013

hej hopp

Hej jobbade hela onsdag o torsdag. .9-19.30..har inte sett till vargen ..skönt..förhoppningsvis har den vandrat vidare. .såg den i tisdags kväll. .och i torsdags såg grannarna den bakom vårt hus. .va vill den oss..brukar dom inte vandra. Varför stannar den just vid vårt hus. .häftigt men lite otäckt också faktiskt .. I fredags kom sandra o barnen hit på förmiddagen. .lilla anton så söt. .kommer bli många brustna hjärtan efter honom..så söt han är. Min fina lisa. .gör sitt morgon te. . Min stora cooling åkte in sin älskade kusin kalle npgra timmar. .de e himmelriket för honom. . På kvällen kom Johanna tobbe melwin o leia hit på middag o gladiatorerna. . Sötaste leia Brottar kungarna Mimmi Vi åt o åt..hahaha Min fina present jag fick. Att hänga i fönstret. .får bjuda dom snart igen för nu har jag lyktor i 3 av 4 fönster. .hahaha ♥. .blev jätte glad.. I dag är de lördag och vi tog sovmorgon till halv 10 allihopa. . Så skönt. .sen kom måns till oss och nu leker dom på liams rum. Lisa klär alltmer på sig själv. Idag öe en sån dag. .men ganska ofta faktiskt lyckas hon får de att matcha och de serfint ut.idag e inte en sån dag..haha men allt klär ju en skönhet. .♥★ Till stan en runda sen blir de mello mys i kväll.. Ha en trevlig lördag. .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar