söndag 10 februari 2013

helgen♡

Fin fördelning här hemma..hahaha
Hej på er..
Hoppas eran helg har varit bra. ♥ i fredags va vi hos fia o erik på middag. Så gott och mysigt. .efter middagen så spelade barnen deras nya smurf spel. Va jätte roligt. Man skulle dansa som smurfarna på tv och göra likadant..dom va jätte duktiga..
I lördags på dagen fick barnen ta hem en varsin kompis. Så siri o erik från dagis kom o lekte och dom lekte jätte bra och åt mat och fikade och kollade på film.så roligt hade dom.
På kvällen va vi bjudna hem till linda och björn för middag och melodifestivalen.. åt så jag trodde jag skulle spricka. Fläskfile gryta. .så gott va de. .sen blev de glas grädde och hemgjorda maränger. .vanliga maränger och sen andra med smak av rom o cola och nötter. Dom va såå goda..ska jag bjuda på nästa gång vi har bjudning här hemma. .
Fina flickorna Isonell. .thilde och Julie. .jacob fick jag aldrig bild..så snälla e dom och är med liam o lisa. .och liam va i himmelriket när han fick en back lego framför sig med ett flygplan..han lekte med de hela kvällen och lisa hittade en back med hästar stall och hinder o staket så hade med o göra. .hahaha ♥
I dag blev vi bjudna på middag hemmab hos mamma..hahaha vilken helg..bjudna på middag varje dag..så lyxigt. .nu ska jag upp och lägga barnen. .dom har varit så roliga i dag..not. .över trötta och över pigga på samma gång..ingen bra kombination. .hehehe. .sen blir de en film för oss. .väldigt längesen vi tittade på film. .sen blir de tidigt i säbg för mig med..ladda för en ny vecka. .ser fram emot denna veckan..har Tatoo tid. .äntligen. .. VI HÖRS♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar