torsdag 8 november 2012

=)=)=)

Det e ingen vanlig dag för de e saras födelsedag hurra hurra hurra...grattis pinglan=)

 Mycket roligt har vi haft..och mer kommer de bli..love you
 
Lisa o Sara på vår mini semester i ljungby.
ja mycket roligt ha vi haft som sagt...i alla tillstånd..hahahahahaha..denna bjuder vi på va??
 
 
ULLARED
fick en massa julklappar inhandlade, och lite till mig själv också, två byxor två tröjor och en mössa. och hade en riktigt kul bilfärd med Ronja. skrattade mest hela tiden, utom när vi typ sov..typ båda två..haha=)  
 
lilla ugglan som tittar fram titt som tätt, lisa tror till 100% att när hon gör så så tror jag verkligen att de en en uggla, jag vet inte att de e lisa..hahah, söte
 
lekdejt hos fia..lovis ska vara med överallt nu lilla fisloppanälskling

sen tog vi kebabhouse som middag, mycket gott. och så härligt med ett ställe som man verkligen känner att barn e välkomna, så härligt=)=)

hann inom gallerian en sväng med och jag som aldrig hittar och aldrig köper skor, hittade två par..lycklig..ett par gympisar och ett par finisar..så sköna båda två..hög klack på båda men men de får gå,
 

i eftermiddag har barnen varit hos moster för vi skulle ut på tapetjakt (igen) och i dag hittade vi äntligen va vi sökte..vi valde dessa två till vårt sovrum...lite udda kanske men jag älskar dom..
nu ska vi göra kvällen här. barnen sover, jag ska slå in lite julklappar och dricka julmust och äta chips. i morgon har vi sovmorgon,, ska bli mycket härligt. hoppas bara att liam planerar detsamma, stiga upp klockan 8 e inte sovmorgon. lisa gör ju alltid som jag så även om hon vaknar så ligger hon o väntar utan ett ljud på att jag ska vakna..mammagrisen..fast ska inte säga nåt, jag e en väldig lisagris själv=)=) natt natt
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar