fredag 7 september 2012

massa bilder!

Hej vänner

I onsdags va vi hos sandra som gjorde chokladbollar till oss..mycket smarrigt.
 


i torsdags va det dax för den efterlängtade dansen. gick jätte bra. lisa kom ut till mig dock som jag väntat mig att hon skulle göra och så fick jag va med henne där inne..nästa gång provar vi att hon e själv igen..liam däremot gjorde exakt va de sa och va super duktig..han va ensam kille men han tyckte det va kul i alla fall, han e ju så van att leka med tjejer.... fast jag hoppas att det börjar nån mer kille..vi va hos fia o dom innan dansen för dom går också på den...

bakdelen på 2 superfina danstjejer o framsidan på 1
danskungen.
 

idag va vi glada. lisas hår har växt så hon äntligen bara kan ha 1 tofs bak i stället för 3..håret räcker till...halleluja..tog bara 3 år. ha
lisa fixar frillan på mami med


vilket underbart väder det va i går morse kl 07.20..solen sken från en blå himmel och det va kallt. så klar luft, underbart. även att lisa hellre ville det skulle regna..hihi..
 
 
 
i dag slutade jag tidigt och hädanefter kommer jag vara ledig alla fredagar.. så nice. hann ta en snabbfika med hanna utan barn. händer aldrig, va mycket lungt o tyst..fick en så fin present,,blev jätte glad, satte min muffins bok på.

haft en hemma dag i dag, jag har tvättat och bäddat rent och städat och barnen har tack o lov lekt på sina rum så jag fick undan allt ganska snabbt..herregud va stökigt det kan bli på 2 dagar..hihi..liams rum ser ut som kaos men det får vi ta på söndag kväll för i morgon åker vi till helsingborg och ska sova på hotel och åka över till danmark och shoppa och gå på wallmans salong. ska bli häftigt!!barnen ska vara och sova med mormor och dom ska hitta på massa kulit=)=)=)
nu i kväll har vi varit hos mamma och firat majas födelsedag, så god mat och bakelse till efterrätt..grattis lilla Maja.
 
rensade ut massa bilder från systemkameran som jag aldrig använder längre dumt nog..kvar blev 7 bilder som jag lika gärna kan bjuda på.. har inget annat att göra ändå!
 
jag o syster o bror..

mina fina hundar
 
jag och syster
3 fina systrar mina kusiner anna lina o sara
mina fina mamma och mina mostrar.
mina fina tjejer sarisen och lisisen. en av dom få människor som faktiskt kan röra lisa och dessutom lyfta henne utan att hon får panik=)
 
som rubriken löd, massa bilder..hihi=) ha en underbar helg alla.
KRAM

2 kommentarer:

  1. Även det tog ca 3 år ;) innan jag fick röra henne menar jag!! Puss på er!

    SvaraRadera
  2. Hallå!! Bättre sent än aldrig men min data e paj så ja se inte kommentarerna;) gympan e ikväll alltså måndag och de e två grupper- den ena vid 16;45 och den andra 17;45 flest e de på den sena och de e även då jag och Milla och Fia går;) i slättagårdsskolan;)

    SvaraRadera