tisdag 11 september 2012

helsingborg

Heej. i dag på jobbet på andra knäckebröds tuggan kom en kollega och sa de va telefon till mig från förskolan, med hjärtat i halsgropen sprang jag upp till telefonen, sparkade till och med av mig mina inneskor för att springa fortare.visste nämligen att det hade gympa...haha..fasen va rädd man blir alltså..då va det liam på gympan som fått en stark reaktion på nåt och har prickar över hela kroppen och lite meddtagen.. jag ringde mamma som fick sticka från sitt jobb och cykla bort till honom tills jag kom.. jag hämtade honom och körde mot kallinge och ringde också..fick komma in direkt och de va förmodligen nässelutslag. av vad de kommit va oklart. men förmodligen av låtsastatueringarna han har som han fick i present av oss..innehåller tydligen massa  skumma ämnen, hade jag ingen aning om..så inga mer sånna när dessa försvunnit..får skrubba i kväll!! han fick moterkande och lite annan medicin med hem och nu är nästan alla prickar borta och han mår som vanligt..sköönt!


 

 
så nu fick jag massa tid över så nu kan jag berätta och visa våran tripp till helsingborg som vi gjorde i helgen..körde tidigt i lördagsmorse, väl framme så gick vi och åt på ett jätte mysigt ställe som anna visade oss..super gott..
sen va det shopping som gällde..





 



sminkning påklädning förberedelse på hotellrummet inför en kväll på wallmans.





WALLMANS SALONG. vi hade tur och fick det bästa bordet precis framför scenen. personalen va superduktiga och det va jätte kul att se..

sen gick vi tillbaka till hotellet och alla gick och la sig men sara och jag ville inte riktigt ge upp än så vi tog en dricka i baren, mysigt..
nästa morgon va det hotellfrukost, finns nog inget godare. sen åkte vi till ett  jätte stort varuhus, jag handlade nytt smink och en liten present till barnen, sen åkte vi hemåt, man hade ju lite brottom hem till dom, dom hade haft det kanon bra med mormor och hittat på massa kul!! härligt helg, för alla parter..
=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar