lördag 22 september 2012

Lördag kväll!!

lördag kväll nu..jobbat som en dåre hela veckan på båda jobben så bara varit hemma och vänt känns det som, inte sett mycket av barnen=(..tur de här veckorna kommer väldigt sällan!! och tur man har så fina kollegor..hann i alla fall hem till dallas som började 21.00 i onsdags, tur det..hade varit katastrof annars..bästa ju..till och med hundarna har nog saknat mig i veckan=)

mitt saknade tokiga småfolk.


i fredags morse kom sara och robin för att äta degiga våfflor med oss..haha..de va verkligen inte knapriga nånstanns,,men slut tog dom ändå..haha jag hade i alla fall en assistent till våffelbaket.


idag när vi vaknade plockade jag fram de gamla mario till liam och kopplade in de i deras tvrum uppe... hade bestämt han ej skulle börja med spel än för han e ju bara 5 år men tog fram det ialla fall så kan han och jag spela tillsammans då jag med älskar det,,haha..liam tyckte det va jätte kul och har spelat mycket i dag,dom lär sig så himla fort barn alltså...lite kult e de ju..


sen kom Johanna med familj för att fira lisa. tack för fina presenter, lisas halsband snodde jag direkt. haha jätte fint med rosor.
Nu ska jag ta mig i kragen och lägga två övertrötta barn. pendlar mellan gapskratt och gråt så e dags nu..
hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar