fredag 14 september 2012

hejhopp




 vilken fin dag det va i onsdags, så härligt att se solen strila in genom träden för en gångs skull..

Lisa äter frukost
vi bakade muffins och va hos mormor på frallfrukost.
 




varit hos sara en dag och fikat och lekt och massa valpbus..vem i hela världen blir inte sugen på valp i gen...fast jag har ju 2 hundar....så ska inte klaga..=)
underbart god fika..jag som inte ens gillar dom tyckte denna va kanongod.

dessa 2 leker så herrans bra tillsammans så man kan knappt tro de e sant..så söta.

och så denna fina donnan.. min kompis.

torsdag till fredag sov jag över på skolan jag jobbar på. sov på madrass med massa fina elever runt mig kanonmysigt.. i dag när jag kom hem kom Linda miki o molly hit och firade Lisa för de kan ej komma på hennes kalas..hon fick fina muminkläder och jag fick med present med mina favoritdofter.
grisarna har vart på trädgården och hälsat på i natt,,tack o lov vände de inte upp och ner på hela gräsmattan utan bara lite..tack för de..
nu kom precis andreas hem med mat och gotte så nu blir de fredags mys. sen sängen tidigt, har en fullspäckad kalashelg framför oss med kalas både lördag och söndag!!hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar