tisdag 4 september 2012

Hej vänner!!

Lisa och Leia




















nu e allt inköpt och klart..på torsdag börjar både Liam o Lisa på dans och lördag börjar liam idrott.



 
 


Lisa finaste danstjejen
 

min stackars kelly..veterinären i dag igen, så synd om henne, hon hade en hel rad med ögonfransar inåt i ögat som man inte såg, vet sa att det känns för henne som ett häftstift varje gång hon blinkar..tyckte så synd om henne..så nu plockade han bort alla hår och sydde igen ögat på henne. och så fick hon mer smärtstillande...så nu ska hon inte ha ont mera...lilla hjärtat.
vilken fin kväll det va i fredags..va i stan och firade barnens farmor som gått i pension. men hon blir nog inte sysslolös för de..med alla barnbarn.haha=)
fina lisis som ser till att resten av familjen vet att vi lever med sina iddeer och humörsvängningar.
myskväll
 
jobbat hela helgen, gick runt salsjön med barnen, vilken härlig runda längs sjön, måste jag gå med liam..
 på väg mot fotbollen i kväll. väldigt fin last i baksätet...vill dock skänka en tanke till den stackaren som ramlade och bröt benet/foten på plan...hoppas så du blir bra..

många kvällar spenderas vid tennisplanen. denna kväll tittar jag på och ola och andreas spelar. liam som man skymtar i bakgrunden är bollkalle och han tar det på största allvar och springer lika mycket han..jag satt bara i solen och njöt..(orkade så klart inte gå in ta kort och tog rakt genom nätet, hihi)
 
lillördag i morgon, det ska vi fira med god middag..med världen bästa mamma=) hörs snart.=)
min nya header..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar