tisdag 5 juni 2012

sjukstuga...

Hej, här e det blandat med sjukstuga..nåt konstigt som går.. hämtade en sjuk lisa från dagis i fredags. hon hade kräkt på gungan..ooppps.. hon visade inget hemma på hela dagen men på natten spydde hon 1 gång sen hur pigg som helst hela lördagen, på lördag kvällen spydde liam 1 gång, på natten spydde lisa. sen har de vart hur pigga som helst igen på söndagen men va hemma från jobbet ändå för att ge de en vilodag extra på måndagen. vilket va tur för på måndag eftermiddag så flög det på mig och jag började må illa och mådde så dåligt hela dagen o natten, i dag mår jag bättre tack o lov och hoppas det ska vara över nu..
men lite har vi hunnit med ändå!


I går kom våra utemöbler. snälla frida kom och bärde... det blev precis så bra som vi hoppats på...



oväntade besök e alltid kul och det fick jag av Anette och hennes fina zicco i söndags. båda mina tjejer gillar honom så nu hoppas vi på valpar detta året..


barnens trädgård



Har varit hemma hos linda i helgen och hälsat på, massa te och fika. träffade också deras nya tillskott Ernst. haha


MITT ÄLSKADE  SMÅFOLK


I fredags hade vi lite fest hemma hos frida o johan! ett par timmar skönsång e aldrig fel. en enda suddig bild blev de den kvällen..



Tagit bort mattor och  sommarstädat huset, ser lite tomt ut utan alla rya mattor men skönt också..
Finn 1 fel i pyjamaslådan??















Stod i kiosken på fotbollen förra veckan och med tanke på min lilla mammiga flicka så får hon ju vara med mig över allt. så hon fick sitta på en korg med en korg till bord och fika o fika o fika!

1 kommentar:

  1. nää- nu tog du bort allt mitt hopp om att de där småtöserna blir mindre mammiga med åren;P Attans!! ;)

    SvaraRadera