torsdag 21 juni 2012

3 första semesterdagarna

våra 3första semesterdagar har varit underbara!!!

MÅNDAG
fullt hus och besöken bara trillade in..härligt härligt.. linda hanna frida elin sara och 9 barn som lekte..tur jag bakade en stor kladdkaka på morgonen, som för övrigt va jätte smarrig..



TISDAG
Johanna kom med melwin o leia och sandra kom med sina 3 små=) jätte mysigt. åt lunch och käkade kladdkakemuffins med dumle i..barnen lekte som bara den..och vi gjorde det vi gillar..prata!! hihi=)

Emma överraskade oss och kom en dag tidigare så efter fotbollen på kvällen åkte vi bort till frida för att hälsa på emma!! barnen lekte, dom älskar att vara hemma hos Nova!=)



ONSDAG.
I dag har jag och Emma varit i karlskrona och shoppat lite själva. Liam va hos moster och Lisa hos mormor., så härligt att ha Emma i sverige några dagar!, och jag har för en gångs skull hittat lite klänningar som jag verkligen tycker om och som satt bra!!och sen hittade jag passande kläder till mina prickiga strumpbyxor!! på hm..hittade även lite skor..

























Nu i kväll har vi grillat med Ronja och Martin. härligt att prata i kapp lite. händer för sällan=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar