fredag 15 juni 2012

äventyr semester sentimental

japp som rubriken lyder..

ÄVENTYR...
jag va ganska säker på att jag va en äventyrare som gilla äventyr om jag bara fick chansen..men ack så fel jag hade..va med jobbet och klättrade i berg och kröp i grottor...shit jag va skraj..till och med ett av barnen sa:::Elin håller du på att flippa nu?? hahaha jag brukar säga så till dom...och ja det va nog nära..fast fick dock höra att jag va en naturbegåvning av min kära kollega som kan sånt där...vi kröp genom små och då menar jag små hålor in i berg, kolsvart där inne så fick ha ficklampa, gick över en bro som nog inte va nyrenoverad direkt. och hoppade över springor..2:a omgången avstod jag och väntade där nere...inget för mig..men det va bra för nu vet jag de,,och jag ska inte boka in oss för fjällvandring längre, och vi ska inte prova forsränning...näää lugna trygga semestrar ska vi ha..men som sagt nu vet jag det=)haha

SEMESTER
I dag börjar min semester som vara till slutet av augusti..kan inte nog prata och skriva om det! så härligt!! tittade på bilderna från förra sommaren...längtar efter mycket sol nu så vi kan åka ner till vår älskade sjö där vi tillbringar det mesta av vår tid på sommaren..

SENTIMENTAL....
fick syskonkorten nu..mina älsklingar..mina älsklingar. dessa kort är tagna nästa exakt med 1 års mellanrum i maj..mitt älskade småfolk!!=)tagit kort på korten med min mobil dessutom så ingen bra kvalite tyvär, men man ser ju i alla fall!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar