tisdag 20 mars 2012

hejhopp

HEJ
Blev bjudna på middag i dag hos mamma!!och mammas mat e aldrig fel..åt för mycket givetvis..denna bantning hit o dit gör mig nervig!!haha liam o andreas tog fyrhjulingen upp!
Skulle upp till Linda i går som bor mitt ut i skogen, man kan köra två håll hem till henne, jag körde 1 men frida o linda körde det andra..jag valde rättväg hahaha..ett träd hade ramlat över vägen så jag fick köra o möta dom. sen skulle vi då såga bort detta träd med världens minsta såg som linda hittade. som dessutom va ärvegods till hennes man och som dessutom va totalt sönderrostad...som dessutom gick sönder och fastnade i trädet. .många många skratt anfall blev det.. så fick de vända och köra runt...hahaha..


lite utgång i lördags med Sara o Frida! va på förfest hos en kompis och sen på wienercafeet och sen på puls och sen frasses innan hemgång! jätte rolig kväll..tft är verkligen bra!!
avslutar med bild på världens finaste!

1 kommentar: