lördag 10 mars 2012

shopping!

Hej!! Lördag i dag och liam e fortfarande lite hängig men på bättringsvägen...i kväll ska vi på 40 års kalas. ska bli attans trevligt!!
Hade besök av min vän Anette i tisdags, vi gick en runda med hundarna, jätte härligt! hennes hund zicco e ebbas blivande man. så nu hoppas vi på valpar!
Älskade småfolk!






Äntligen har jag också fått tummen ur och städat över vårt överskåp där jag bara kastar upp massa skit o papper o reklam och allt möjligt..en kanonplats till mina burkar!


Varit på Lindex i veckan också. och fick med mig lite nya kläder till barnen och en svart prickig tröja till mig och grönprickig bekini=) så snygg!


Va hemma och vabbade torsdag och fredag! och liam bara sov och sov..vilket gav mig massa tid vid datorn, vilket resulterade i en stor beställning med nya saker till vårt hem. underbara ko kuddar till min kökssoffa, nya muffins gardiner till köket, fjäril gardiner till matrummet, muffins kudde till kökssoffan muffinsmatta till badrummet muffins bäddset till lisa, och fin linneduk som täcker hela mitt matsaksbord, åh vad jag längtar tills det kommer så fint det kommer bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar