onsdag 8 februari 2012

hej hopp

Fredag i dag, och vi har studiedag i skolan så jag e hemma med barnen, skönt... mer än 1 vecka sen sist jag bloggade, skäms på mig, men tycker dagarna bara springer i väg. vi har varit och badat med fia o erik i växjö, jätte mysigt ställe,,till och med jag vågade åka lite..barnen tyckte det va jätte roligt..nu har vi 3 fest/kalas helger framför oss, 40 års kalas och vinterfest och "vanlig fest" ska bli jätte roligt! I dag ska jag på massage, ska bli väldigt skönt och är välbehövligt! 75 min knåda knåda knåda..kommer nog va ganska slö efter det.. men får rycka upp mig för i kväll ska vi på middag hos underbara vänner=)
visst passar jag i fridas glasögon??haha
Liam älskar vinter och åka pulka tillhör favoriterna så det blir det nästan varje dag! och blir det inte pulka så går han ute på trädgården och gör spår i snön med innebanndyklubba..


Hade middag här i fredags, fia o erik och sara o jimmy och alla barn va här, barnen lekte o hade så kul, inte ett enda tjafs..kul, så skönt att ha tv rum uppe till barnen när det är folk här så dom slipper blir störda av oss vuxna som pratar, och dom tyckte med om det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar