måndag 30 januari 2012

ny vecka!

Hej på er, tisdag i dag så e kaskad dag, frusen idag så jag tänker minsann bara bubbla o basta..så ska snart göra matsäck och packa..kl 16 åker vi..
i går va barnen hos frisör för första gången , på studio4nio, åhh dom blev så fina. kan inte sluta kolla på lisa, hon ser så annorlunda ut..har än så länge bara lyckats få bild från sidan.. hon har snelugg fram..kanske lisa blir en sån som passar i korta frisyrer.=)=) så inga mer hemmabygg här inte..hihi
Älskar att det kommit tvilling kundvagn till maxi, e ju en dröm och handla nu för tiden, annat än att ha en i sitsen och en i vagnen som trampar sönder varorna...=)
I Söndags va vi uppe i gunseryd hos Linda o Jimmy, och där händer alltid massa spännande..Just då va det åka släde o pulka efter hästarna..

1 kommentar:

  1. Hej.

    Jag såg din bild ang Kundvagn.

    Jag har försökt få maxi där jag bor att inhandla en sådan vagn till mina tvillingar. Än har jag inte lyckats.
    Men nu vet jag att det finns att få tag på i Sverige!
    Var bor ni?
    Med vänlig hälsning, Linda

    SvaraRadera