onsdag 15 februari 2012

tis o ons.

Vilka två härliga dagar vi haft. i går va sara med barnen här, vi va i pulka backen och åkte,, det va jätte kul, Liam är så modig detta året, åker varsom. sen åkte vi hem hit och fikade, snön vräkte ju ner hela tiden men det va ju inte alls kallt så det va bara mysigt..
På kvällen hade vi alla hjärtans dag middag här med mamma=) såå mysigt va det och så gott, min babe kan verkligen laga mat, nästan så att man blir lite sur för han e bättre än mig!!
I dag när jag kom hem från jobbet så stack vi allihopa ner till isrinken så liam fick prova sina skridskor, sen vidare därifrån till pulkabacken (vårt andra hem, himla träningsvärk i benen så gör ju lite nytta också), jag åker ju jag med, Liam fick en stjärtlapp i dag, det tyckte han va rikitgt roligt, han skrattade och va helt galen med den. så roligt och se han=) nu i kväll har vi varit hos min pappa o irene och ätit lite kvällsmat, barnen har en förmåga att alltid bli hungriga så fort vi kommer innanför den dörren=)
I helgen på lördagen ska vi på 40 års fest hos min kusin på ett ställe han har hyrt, ska bli såå jäkla roligt! vi åker själva så mormor ska bo här med barnen.,läängtar!! ska bli så kul och träffa alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar