tisdag 2 augusti 2011

Båt och tåg färd

Idag har hanna varit här med Ebba och Kajsa..ebba o liam leker kanonbra..inte långt kvar förrän Lisa o kajsa börjar leka med..perfekt=)roligt att träffas då de va ett tag sen=)
Lisas nya kläder.såå himla fina...jag bara älskar dom..Faster Sara har bra smak! dessa kläderna skulle jag själv kunna ha på mig om de funnits i min storlek=)


På båttur med morfar och irene idag=), åkte lunkentussen och de va jätte mysigt, sen hade vi fika med oss till efteråt..Sikken tur mina barn har=) i söndags åkte de tåg med mormor som de velat göra så länge=) ! Liam gillade väldigt mycket att åka tåg, de va första gången för honom. han fick komma fram till lokföraren med o de tyckte han va lite läskigt men roligt!!!!håller utkik=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar