söndag 31 juli 2011

Rocka Billy

Hade de så fantastiskt roligt på rocka billy kvällen på hoby ekebacke i lördags, va inte alls planerat att jag skulle dit utan bara blev så...och de e jag väldigt glad över!!åkte hem till Kamilla på förfest, ringde o bjöd in mig själv!..vi har inte setts på hur länge som helst men kändes precis som om det va igår!!!
Va jätte trevligt folk där så va en jätte bra förfest..vinglasen slank ner ett efter ett..haha=)Snälla tedde sklle bjuda på korv, varför vänta på glöd lixom? när man kan elda dom varma..haha han e så go=)
Sen skulle vi ju då ta oss från festen ner till rocka billyn, chaffisen Chrille körde oss säkert ner..allihopa samtidigt i en 240...håller med susanne, känns som om man e 14 igen..jag fattar inte hur alla fick plats men kul va de!. de va 6 pers bak och där fram satt jag, skilling, o rasmus. stackars chrille hade lite svårt att växla men de gick bra ändå=)ja jisses ..haha
väl framme va de massa folk, träffade på hur många som helst som man kände så de va jätte kul...sen va de lite styrkemätning...Kamilla
vann överlägset..hihi
Blev en himla massa dans, och en massa minglande. de va bra band som spelade! sherry tess bland annat!
Sen skulle man ju ta sig hem med efter denna roliga kväll! gick runt och kollade platser hos varenda backaryds bo o många andra jag såg men de va knökat överallt i varenda bil..!tillslut hittade jag lift hem i alla fall..tack David o Hepp för de..inte varje dag man åker jänkare hem..haha..va hemma runt 03.00 o somnade helt ovaggad...=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar