onsdag 17 augusti 2011

skog mys=)

I går skulle jag o linda ut och rida, så vi red en trevlig runda i skogen, och sen helt plötsligt ser jag ett bord och två stolar fint dukat uppe på en sten mitt i skogen, då hade hon förberett de till mig för att jag fyllt år. blev så himla glad och jätte paff!!dukat med läsk och tårta och wienerbröd..och skippo..ett spel vi alltid spelade förr..så vi satt där i skogen och fikade och spelade..hur mysigt som helst..hästarna va de förberett för med grimskaft i trädet och påsar med hö..va så sur att jag inte hade nån kamera men rätt va de va kom ronya o ingela ridande så hon tog några kort till mig!!!så tack snälla Linda för den fina överraskningen!
alltid trevligt med musikunderhållning när man städar köket

I måndags va mamma ute o körde våran häst donna så då fick barnen med åka med en sväng, tyckte dom va roligt!! sen va vi på kalas hos Mollymus..hon blev glad av "masken" hon fick av liam & lisa...pannkakskalas va de så
de passade mina väldigt bra=)



Precis hemkomna från växjö, varit och hälsat på Lina jag o barnen. hoppas på att bebisen kommer snart så vi får mysa o lukta lite!blev inga magbilder i dag, men bilder från förr har jag ett hundra tal..kan bjuda på ett par..hihi!!stannade på börjes och åt lunch med barnen innan vi körde hem. lilla kelly har också varit med i dag..två sömniga barn och en sömnig hund har nu landat i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar