onsdag 24 augusti 2011

snaaaart

Fatta att vi åker till Turkiet på Lördag natt..resväskorna står på bordet och e snart klara, så på söndag kommer jag ligga exakt på den stranden som e nedanför. så lovely...åhh så kul de ska bli..barnen kommer häpna när de ser hotellområdet. 10.000 kvadratmeter med bara pooler o rutschekanor i alla olika former.. så jäkla fint o barnanpassat..pegasus world heter de...man kan simma runt mellan alla barer..haha perfekt=) i tankarna e jag redan där=)
En trött liten lisa..älskade lilla barn.

I dag har jag börjat på ridskola i väbynäs..finns bara islandshästar där. De va så jätte roligt! va så nyfiken på dessa små starka fina hästar, visste redan innan att jag skulle älska dom, aldrig ridit nån sån innan..har ju ridit hela mitt liv men aldrig på en islandshäst..ser fram emot alla onsdagar i höst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar