måndag 8 augusti 2011

ludde


I dag har jag varit ute o ridit med Linda..åhh va de va underbart ikvällssolen mitt i skogen..de va såå härligt..sist jag sysslade så med ridning va när jag hade min stolthet Ludde, men fick sälja honom när jag väntade Lisa, tiden fanns inte längre, men då va man lite smiidigare än nu..fick använda mig av en sten för att komma upp....förr gick de på ett kick..får träna upp mig lite..jag o min fina Ludde som numera bor på öland!!
I lördags va vi på fest hos goa patrik o hans fina sandra...glömde ju min kamera hemma tyvär men fick ett kort med mobilen i alla fall på 2 bruttor..hihi
Lillan som e lite halt och måste ha gips! lilla snuttan blir bortskämd nu,,får till o med följa med till affären..åka vagn!!
Min älskling
Biffen badat i lera!"
Elvira har varit hemma hos oss utan mamma o pappa o lekt med Liam, dom hade så jätte roligt! lekte mamma pappa barn, roligt att höra deras konversationer!..sen på kvällen åkte vi hem till fia o erik och blev bjudna på grillat så blev kvar där hela kvällen, sara &jimmy med pojkarna va med där så de va jätte trevligt!

1 kommentar: