torsdag 16 september 2010

Lisa

Hej,,längesen, jag vet!! dagarna denna veckan har varit lugna o sköna, men en del har vi gjort i alla fall..en tripp till ikea, där valdes tv bänk o garderob ut, så ska hämta det nästa vecka. givetvis massa småsaker som alltid när man e där..varit i karlskrona på leksakshuset och kollat present till Lisa, hittade en efter mycket letande, i går kväll va jag o frida på kaskad med Liam , Lisa o lilla Nova..va typ bara vi där. hur mysigt som helst..stod nog och duschade i 30 min innan vi gick ut, tur att barnen har lika roligt inne i duschen som där ute,,än så länge=)








I dag va en mycket gammal kompis till mig här, Emma, vi har typ inte träffats eller rättare sagt umgåtts på minst 10-12 år..så det va hur kul som helst och prata gamla minnen. nu ska det inte gå så långt till nästa gång!! I dag är en mycket viktig dag...Våran Lisa fyller 1 år,,1 år redan, kommer i håg allt som om det va i går..satt o kollade på idol i går kväll och det gjorde jag för exakt ett år sen också, för efter det va slut åkte vi in till förlossningen och sen kom hon 4 timmar senare..vår lyckans Lisa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar